Een fraaie en goed vindbare website: topprioriteit anno 2020!
In de eerste twintig jaar van deze eeuw won het internet gestaag aan populariteit bij de consument. Zowel het oriënteren op nieuwe aankopen als de aanschaf zelf vond steeds vaker online plaats. Was bij het ingaan van het jaar 2020 online winkelen al populairder dan ooit, kwam er ook nog eens een pandemie overheen. En tja, in tijden waarin een venijnig virusje zich makkelijk verspreidt, is online shoppen nu eenmaal een stuk veiliger en comfortabeler dan in een fysieke winkel alwaar je je aan allerlei regels moet houden. Om een lang verhaal kort te maken: om een goed lopende onderneming te runnen heb je heden ten dage echt een eigen website nodig. Deze site dient goed te ogen, informatief te zijn en makkelijk te vinden zijn via Google. Het liefst is deze ook nog eens te gebruiken op verschillende soorten apparaten. Een website bouwen en onderhouden kun je door eigen personeel laten doen, maar uitbesteden aan een specialist in webdesign in Tilburg is ook mogelijk.
Een goed webdesign bureau bevat deze specialismen
Om je een idee te geven wat er komt kijken bij het opzetten en actueel houden van een website, zetten we hieronder kort uiteen welke specialiteiten je (of een externe specialist) in huis moet hebben:
• Kennis van ICT, waarmee een website functioneel wordt gemaakt.
• Competenties op het gebied van (grafische) vormgeving en websitestructuren, meestal het werk van een webdesigner.
• Nederlandse taalkennis, om informatie helder te verwoorden.
• Knowhow wat betreft online marketing, met name qua zoekmachineoptimalisatie.