Het geheim van het succes van een In Gold We Trust hoodie
We zien ze de laatste jaren veel in het straatbeeld: de hoodies. Maar wat ons opvalt is dat we alsmaar meer In Gold We Trust hoodies zien. Blijkbaar heeft die streetwear kledingmerk toch wel een bepaalde strategie waardoor ze enorm succesvol zijn. Hoe dit komt? Wij geven jou hier wat achtergrondinformatie zodat jij precies weet wat er achter jouw In Gold We Trust hoodie schuilgaat.
Het verhaal van je In Gold We Trust hoodie
Een In Gold We Trust hoodie bestaat al een tijdje, maar misschien niet exact in dezelfde kleuren of model dan je ze nu vindt. Maar In Gold We Trust hoodies zijn nog altijd even hip en trendy. Hoe komt dit? De gebroeders Franzel waren al een tijdje bezig met het maken van kleding onder de naam Franzel Amsterdam. Hun hoofdproducten waren hoodies. In 2012 wordt er een Fashion Week georganiseerd en daar namen deze jongelui aan deel. Het thema van het evenement, de Gouden Eeuw van Amsterdam, kwam terug in de naam van hun kledinglijn: in Gold We Trust. Op dit evenement werden voor het eerst op een weldoordachte manier de In Gold We Trust hoodies aan de wereld voorgesteld. Het succes bleef niet uit. De volledige kledinglijn was onmiddellijk uitverkocht. Een tweede collectie werd gelanceerd en daar was het precies hetzelfde: de stukken vlogen de deur uit. Nu is dit label internationaal gekend als een trendsetter in hoodies en andere streetwear.
De inspiratie komt van bij de klant
In Gold We Trust haalt zijn inspiratie en feedback van op de straat. Amsterdam is het terrein waarop de ontwerpers hun inspiratie halen en ook ontdekken hoe hun kleding gedragen wordt. De Franzel-broers praten met jongeren op de straat en nemen hun bevindingen mee naar hun atelier. Daar verbeteren ze de modellen en ontwerpen nieuwe modellen op basis van wat ze op de straat gehoord hebben. Dit is de enige juiste basis voor stijlvolle en kwaliteitsvolle streetwear. Jouw In Gold We Trust hoodie is dus het product van besprekingen tussen de designers en je mede-collega’s jongeren.